TIJANIĆ: ČOVEK VELIKE GLAVE, PLITKOG UMA I DUBOKIH DŽEPOVA!

 

Bivši dobošari  u šerpe i duvači u pištaljke  sa beogradskih ulica su 2000.g. srušili jedan nedemokratski režim ubeđujući  Srbe da će baš oni, uz pomoć zapadnih obaveštajnih službi, njihovog novca i domaćih izdajnika  u vidi nevladinih organizacija doneti Srbima demokratiju. Lakoverni narod je, na žalost, poverovao  tim ljudima od kojih mnogi nisu imali ni neko  obrazovanje ili im je nedostajalo radno iskustvo  jer, do te  ulične "oktobarske revulucije",  nisu ni jedan dan nigde radili. Nisu znali ništa ali su  brzo saznali šta mogu – da krenu u pljačku i uništavanje svega čega su se dokopali.

 

Čijim interesima služi RTS? Čijim interesima služi RTS?

 

Jedan od glavnih ciljeva tih  šefova uličnih hordi koji su Srbe upisali u istoriju sveta kao drugu naciju – posle nemačkih fašista - koja je zapalila sopstveni parlament, bilo je osvajanje srpske televizije, pa makar ognjem (što su i učinili) i puškom.

Na vlast su došli nekakvi Jovanovići, Dinkići, Homeni, Tadići, Mićunovići pa čak i onaj prevrtač Drašković koji je šurovao i služio svima – od Titove UDBE pa do Slobodana Miloševića. Pod  papučom svoje supruge Dane najpre se deklarisao da je četnik, a sada je  prvi saradnik Čede Jovanovića i njegovog učitelja šefa UDBE i zloglasnog Golog otoka Jove Kapičića, koji se u pokretu "Preokret" otvoreno zalažu za priznavanje  nezavisnosti Kosova.

Logično, novim vlastodržcima je jedan mas-medij, preko koga će narodu servirati razna obećanja, laži i prevare, bio preko potreban! Trebao im je i iskusan čovek koji zna kako se služi gazdama – i kako se laže narod.

Našli su ga u liku i (ne) delu izvesnog srednjoškolca poreklom sa Kosova koji se već dobro okušao u komunističkim print-medijima i svojim podaničkim izveštavanjima na mig  zloglasne Mire Marković. Počeo je  kao TV "stručnjak" da služi njenom režimu. Kada su došli ovi sa ulice i uskočili u armani-odela, nisu ni oni mogli bez iskusnog prevaranta, dogmatičara i  provincijskog drndoša - Aleksandra Tijanića. Oberučki su ga prihvatili!

 

Kako dotični nije imao završen fakultet ili bar neku višu školu, Koštuničina vlada je brzo reagovala, dozvolila je da i jedan srednjoškolac koji u suštini, prema priči mnogih veoma poznatih TV radnika RTS, nije imao pojma kako se pravi TV program i kako se rukovodi tako velikom  medijskom kućom, počinje da izigrava velikog Generalnog direktora. 

 

Čovek sa "velikom glavom" je odmah počeo da "žari i pali". Stalno je širio priču da RTS ima armiju prekobrojnih, pa je otpuštao neposlušne i primio hiljade novih ljudi. Na tome je naravno profitirao, jer je država davala milione za rešavanje viška zaposlenih, a on je zaduživao prijatelje primajući na posao njihovu decu ili partijske aktiviste novih "demokrata".

Za sebe i okruženje obezbedio je enormna primanja. Oni koji su očekivali da će ga DS, posle uklanjanja Koštunice sa vlasti, zbog raznih mahinacija oterati sa RTS u zatvor, grdno su se prevarili! Takav čovek je trebao i njima. Poslušan, oštar prema protivnicima Velikog vođe BorisaTadića i njegove kamarile odmah se pokazao ne zamenjivim.

 

Naravno da se pljačka nastavlja. Prema pisanju frankfurtskih Vesti i više saopštenja strukovne organizacije UTE, koja okuplja čitav niz najznačajnijih srpskih TV stvaratelja (Ujedinjeni televizijski eksperti iz Beograda) već krajem 2008.g. RTS je  imao minus od preko dvadeset miliona evra u kasi. Gde su otišle pare koje RTS siledžijski otima od potrošača električne energije, zna samo čovek velike glave – i njegovi mentori.

Da nije i tu pala "delka" po poznatoj šemi "malo meni malo tebi"? One koji su ukazivali na nepravilnosti u RTS-u je uklanjao sa posla, a na portalu RTS-a davao saopštenja da će RTS protiv njih podneti tužbu... i sve je ostalo samo na tom saopštenju.

Koliki su gubitci RTS bili do 2011.g. nije poznato, ali se sigurno nisu smanjili, već višestruko uvećali. Eksperti UTE kažu da je to najgore poslovanje u poslednjih 50 godina, jer niko nije uspeo da čitavih 7 godina zaredom napravi enormne gubitke.

Prvi čovek RTS-a je postao toliko siguran u svoje pajtaše-zaštitnike, pa nije, i ako je bio obavezan da to učini prema važećim zakonima, najmanje 8 puta traženu dokumentaciju od javnog značaja, dostavio Povereniku za informacije! Plaćao je maksimalne novčane kazne, jer mu se može, ne daje pare iz svog džepa.

Tako je uspeo da od javnosti sakrije svakakve marifetluke. Krivične tužbe podignute protiv njega i njegovog okruženja stoje nedirnute i skupljaju prašinu u fiokama tužilaštva. Tako je, verovatno, naredio neko od srpskih moćnika, a time su dokazali da je "njihov" Tijanić iznad zakona, a najverovatnije samo u periodu dok je, i dok ostane da bude, Bog i batina na RTS-u, javnom servisu Srbije.

 

U međuvremenu, svako ko je pokušao da se pobuni protiv često nakrivo nasađenog generalnog direktora i ukaže na loš program, lopovluk i slična dešavanja, popio je "pedalu"!

 

A ljudi govore da se pljačka i dalje. I ako RTS ima još uvek odlične stvaraoce, autore, tehničare i druge službe, on produkciju najvećeg broja serija i drugih stalnih emisija ustupa privatnicima. Svi oni proizvode po daleko većim cenama nego što bi te produkcije koštale korišćenjem RTS resursa. Ali se tako više i bolje uzima – rekosmo već, "malo tebi, više meni".

Zato nas ne bi čudilo kada bi gubitak do kraja 2011.g. bio dupliran. Radnici RTS su već ostali bez plata, ali će Vlada Srbije po svemu sudeći i ovoga puta pokriti Tijanićeve neosnovane i činjenično nedokuentovane minuse, a kako će biti posle izbora neka se zapitaju zaposleni u RTS. Posebno oni koji za sve prljavštine znaju ali zbog straha od odpuštanja dugo ćute.

Treba da se zapitamo, ali i da se zapitaju i mnoge srpske institucije koje su morale da učine nešto –ali nisu uradile ništa: zašto?

 

#Geto Srbija

Materijal:Koreni

ds rts tijanic tv

No ratings yet - be the first to rate this.

Add a comment

You're using an AdBlock like software. Disable it to allow submit.

Make a free website with emyspot.com - Report abuse